Nytt år - nystart på bloggen

lördag 31 december 2011

Vet inte riktigt hur många gånger jag börjat blogga och slutat igen efter några månader.. men nu sitter jag här med min sprillans nya fina mac book pro och ett nytt år väntar runt hörnet. Tillräckligt med anledningar för en nystart? Känner mig motiverad att börja skriva igen (och är ju alltid bra att öva på min knaggliga svenska:-). 


2011 var ett bra år med en del överraskningar. Det bästa som hände var nog köpet av vårt underbara lilla sommarhus på öland! Bara det är ju en anledning att börja blogga igen, för 2012 väntar den stora renoveringen av vårt lilla smultronställe och det måste ju dokumenteras med text och bild. Har även en hel del "projekt" 2012 som ska bli spännande.. inridning av min lille arab Cardinale och även ett jobbprojekt som jag skriver mer om senare... Nu väntar badkaret och lite piffning inför kvällens nyårsfest! Gott nytt år!!

1 Comment »

This entry was posted on lördag 31 december 2011. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “Nytt år - nystart på bloggen”

  1. Hejsan, såg att ni har ett hus på Öland. Kul, vi håller på att bygga där så följ gärna det om du vill. Vart har ni hus? kram

    SvaraRadera

Använder Blogger.