Godmorgon söndag

söndag 15 januari 2012

Oj vilken lång sovmorgon jag fick idag, vaknade inte förrän klockan tio!! Nu efter en lång frukost ska jag röja lite här hemma (ser hemskt ut) och sedan njuta lite av solen och det underbara (men iskalla) vädret. Blir nog en promenad med Cardinale. De har i helgen fått gå i den stora sommarhagen eftersom vädret är så torrt, hoppas det fortsätter så:-). 


Igår blev det en iskall ridtur, jag lät mig luras av det fina vädret och hade bara en fliströja och en väst på mig. Attans vad kallt det var! Mina armar var helt stelfrusna när vi var tillbaka. Fick tina upp i badkaret därhemma. Därefter lagades en god lördagsmiddag med entrecote, pommes,
tryffelsmör och tomat o mozzarellasallad. Ikväll vankas det raclette... oj oj vilket ätande det blivit de senaste dagarna. Får nog börja med lite smalmat imorgon (måndag). Annars kommer ju byxorna inte att passa längre och bikinisäsongen kommer snabbare än man tänker.. 


Slappisdag



Add a comment »

This entry was posted on söndag 15 januari 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.