Gott Nytt år!

söndag 1 januari 2012

Första dagen 2012!! Nyårsafton firade vi på Lorenzini med nyårsmeny. Barnen var faktiskt snälla nästan hela tiden (hade också packat en väska full med underhållning.. spel, iphone, ipod, ritgrejor). 


Dagen började jag med en härlig ridtur i det milda vårvädret. Undrar om det blir någon vinter 2012? För min del kan våren redan komma... detta milda, slaskiga väder tilltalar mig inte...  hellre snö och kallt för min del. Resten av dan blev en slappardag och på kvällen lagade jag en god Bœuf bourguignon med hemlagat potatismos. Ligger nu på soffan och magen känns helt fyrkantig. Får ta tag i mitt nyvårslöfte imorgon..  mer träning, mindre mat och några kilo mindre på vågen.. badsäsongen kommer ju i år igen...!


Några Bilder ifrån kvällen










Add a comment »

This entry was posted on söndag 1 januari 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.