Inreda, förändra..

tisdag 3 januari 2012

Vid den här tiden på året får jag sådan inspiration att förändra hemma. Och nu är jag så inspirerad av alla fina inredningsbloggar jag läser och vill helst att allt hemma ska vara vitt, svart och grått.. På önskelistan står vita stolar till matbordet (om jag lyckas sälja de svarta) och måla om den röda väggen i köket. Ett steg tog redan innan jul när jag målade om väggen i sovrummet (den röda) till ljust beige och samma färg i badrummet (som var lila). Och i sommar får jag väl ge utlopp för min inredningslust när casaneuhaus på Öland ska inredas.


Här några glimtar ifrån det nymålade sovrummet










Add a comment »

This entry was posted on tisdag 3 januari 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.