Njuta av söndagskvällen

söndag 29 januari 2012

Idag har jag gjort mig förtjänt av kvällens goda middag. Det blev en lång promenad med Cardinale. Chrige red och hade Roi som handhäst och jag knatade på efter i högt tempo. Trav blev det också, även det i högt tempo (för mig iallafall, inte för hästarna) och en brant backe därtill. Snacka om att jag kommer ha träningsvärk imorgon. Vi gick längs järnvägsspåret också och mötte ett tåg på väldigt nära håll och lillkillen höll sig i skinnet och tittade bara lite förvånat. Bra att lära sig när man har andra hästar med. Snällare unghäst får man leta efter. Kallt är det ute också, så nu får det bli en raclette ikväll!


Ska lära mig denna kameran nu, så jag kan fota lite finare bilder till bloggen. Och nästa steg får bli Remos Canon och att lära mig bearbeta bilderna i lightroom. Otroligt kul men tidskrävande. 



Add a comment »

This entry was posted on söndag 29 januari 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.