Nu kommer casaneuhaus i tv!

torsdag 19 januari 2012

När jag var på väg till stallet idag så ringer Remo och berättar att imorgon vid lunch kommer schweiziska tvn (typ tv 1 i Sverige) hem till oss imorgon middag och ska filma vår familj hemma hos oss i casaneuhaus! Allt inför Remos vernissage imorgon kväll där han börjar sin nya karriär som fotograf efter över tjugo år i restaurangbranschen. Blev smått chockad och vet ärligt sagt fortfarande inte om jag tycker att det är jättecoolt och häftig eller nästan lite hemskt. För visst är det lite skrajt att ett tv-team ska komma hem till vårt hus. Hjälp, måste ju styla mig, barnen måste vara snälla, det måste vara rent och snyggt..... Hua, får ta det som det kommer och bättre reklam kan man ju inte få (förutom att han var i tidningen idag, på radion imorgon...). Min man är ett fenomen när det gäller mediakontakter och jag slutar aldrig att förundras över detta. Själv skulle jag inte vilja stå i medelpunkt på det sättet och synas i media men som tur är alla olika. 

2 Comments »

This entry was posted on torsdag 19 januari 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “Nu kommer casaneuhaus i tv!”

  1. Lite roligt tycker du väl att det är att komma i TV. Vi får inte missa detta. mor

    SvaraRadera
  2. Jo visst är det roligt och spännande.. barnen är väldigt uppspelta!

    SvaraRadera

Använder Blogger.