Tidig och frostig morgon

söndag 29 januari 2012

Var uppe i ottan idag. Levin började skolan redan klockan halv åtta. Han måste skriva ett prov som han missade förra veckan när han var sjuk. Så nu sitter jag här och har redan kört Levin till skolan, matat katterna, plockat ur diskmaskinen och ätit frukost. Inte dåligt för en morgonmuffel som jag. Frostigt är det ute och denna vecka ska det tydligen bli riktig vinter. Har knappt haft minusgrader tills idag och nu ska det bli ner emot minus 12 och det hela veckan... inga vårkänslor här inte. 
Idag blir det nog en liten tur till Pfister och Ikea om jag hinner efter alla måsten. Behöver lite småsaker. Och väggen i köket ska målas om de närmaste dagarna. Varför ska det vara så svårt att välja färg.. tvekade mellan ljust grått, ljust beige och någon slags lattefärg. Det blev grått tillslut. Före och efter bilder följer:-). Nu startar vi denna kalla Måndag!

Bild flickr.com

2 Comments »

This entry was posted on söndag 29 januari 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “Tidig och frostig morgon”

  1. Vacker bild. Här är också kallt men idag har vi sol, härligt. Jag tycker grått blir bra men tänk på att det ser alltid mörkare ut på en stor yta än en liten yta. Håller på och skriver brev till Levin. Hoppas han svarar. mor

    SvaraRadera
  2. Det blir ganska så ljust grå och så jag hoppas det blir fint:-). Kul, Levin blir säkert glad över ett brev och de övar precis på att skriva brev i skolan!

    SvaraRadera

Använder Blogger.