Vårgarderoben

torsdag 26 januari 2012

Det blev inget mer skrivet igår, somnade på soffan framför tv:n med mcbooken i knät (som vanligt:-). Därinnan blev det lite goda ostar och mitt älsklingsthé Rooibos Chai därtill. Jag är en ostmissbrukare... kan äta ost vid varje måltid och inte i måttligt mängder heller. Ligger alltid en camembert eller brieost i mitt kylskåp. Och kan klämma i mig 200 gram på en dag... hrm. 


Letar efter en fin vit skjorta till vårgarderoben och helst vill jag ha en av mitt nya favoritmärke Hunkydory Stockholm. Men tyvärr har jag fortfarande inte hittat en enda onlineshop som skickar hunkydory till Schweiz... (de flesta tyska och svenska onlinebutiker levererar inte till oss för att vi inte är ett EU-Land... grrr). Så får väl se till att boka en resa hem snarast. Ett skånebesök är ju planerat men inte bokat (Magdalene here we come:-). 

Här några vårfavoriter


(Bilder lånade ifrån hunkydory.se och tintinstyle)

Add a comment »

This entry was posted on torsdag 26 januari 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.