Vårkläder och nytt jobbuppdrag

måndag 30 januari 2012

Jag trotsar snön och kylan och visar en såååå snygg och vårig blus som jag hittade på www.brandgarden.se igår. Märket är Rabens Saloner vilket jag inte kände till innan. 
Vill ha i min vårgarderob (men dom levererar väl som alla andra inte hit, måste fråga iallafall:-)




och denna skulle sitta fint till också

Bilder lånade ifrån brandgarden.se


Köpte en jättesnygg scarf på Diesel förra veckan, visar bild på den lite senare.
Idag kom chefen (tillika min man:-) med ett nytt jobbuppdrag. Ska rekrytera en verkställande direktör till en finare restaurang här i Bern. Så det blir att jobba lite mer här hemma också. 

Add a comment »

This entry was posted on måndag 30 januari 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.