För nio år sedan

måndag 6 februari 2012

Hade jag världens största mage.. (letar fortfarande efter bild). Mitt i natten mot den 7. Februari satte vi oss i bilen och åkte tills sjukhuset. Kallt och frostigt var det, som idag. Cirka fjorton timmar senare och efter tre timmars pressvärkar utan någon bedövning (ja varför vet jag inte, trodde nästan jag skulle dö på kuppen) så kom Levin ut. Stor och kraftig och 4.1 kg tung. Mamma var helt slut och det tog nog minst två veckor innan jag hade återhämtat mig ifrån den persen.. Och idag firar vi nioårig födelsedag!





2 Comments »

This entry was posted on måndag 6 februari 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “För nio år sedan”

  1. Grattis, grattis LEVIN! Tänk om tiden kunde stå stilla ibland. mor

    SvaraRadera
  2. Sv; Jaaa drömhuset..mmm..vi får se vad det blir..men renovering hoppas jag faktiskt på!Utsikten är iaf härlig här. Drömmar måste man ha, om drömmarna tar slut..vad tråkigt livet skulle bli!

    Vilka fina bilder ovan!!

    SvaraRadera

Använder Blogger.