Hurra det snöar...

lördag 11 februari 2012

Ja det där var lite överdrivet... (hurraropet menar jag). Det snöar små, små flingor för att det är så fruktansvärt kallt. Och det blåser en stark och iskall vind som virvlar upp snön och gör det ännu kallare. För kallt för min smak!!! Och mina bambus i trädgården börjar se fruktansvärt törstiga och frusna ut. Bladen är ihoprullade och snart bruna och jag bara väntar på varmare väder så jag kan ge dom vatten (men tyvärr inte i sikte ännu). 


Vi får ta lördagen som den är med en runda till stallet och därefter får det bli lite pulkaåkning med dubbla byxor och vantar! 


Bild ifrån flickr.com

Add a comment »

This entry was posted on lördag 11 februari 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.