Inreda med silverdetaljer

torsdag 16 februari 2012

Nystädat här hemma idag, nu kan nästan helgen börja:-). Och vår i luften också tycker jag allt med fyra plusgrader (mot minus femton för en vecka sedan). Barnen är just nu utflugna och leker med kompisar och jag ska väl passa på att göra mig lite presentabel. Ska nämligen på föräldrarsamtal med Kayas lärare på Kindergarten ikväll. Hon ska ju börja skolan i höst och då diskuterar man skolmognad och lite annat smått och gott. Är alltid lite spännande när det handlar om Kaya eftersom hon är en väldigt bestämd liten dam, vild och dominant och inte alltid så lätt att ha i en klass om man är lärare. Och otroligt kreativ, blir nog en liten konstnär av henne:-). 


Jag är väldigt förtjust i silverdetaljer i inredningen just nu och älskar fina silverbrickor. Har faktiskt inhandlat en ny idag som jag har dekorerat med ljus och stenar till soffbordet. Är tänkt att jag ska ha en ros i vasen också, men blomsteraffären hade stängt idag så det fick bli en liten tulpan. Älskar att pyssla hemma och förändra lite här och där




Add a comment »

This entry was posted on torsdag 16 februari 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.