Ny vecka

måndag 20 februari 2012

Jaha då var det måndag igen. Inga sjuka barn, Kaya lät ju så hes och eländig i lördags natt men det blev inget av det som tur är. Så nu sitter jag här och har en måndag framför mig utan några större planer eller måsten (ganska så lungt på jobbfronten för tillfället så inget viktigt att göra där). Ja storstädning av huset, skura resten av vinet i tvättstugan och dra fram skåpet och tömma  det eller ta tag i den stora tvätthögen. Känns föga inspirerande just nu när solen skiner... 


Det var ju mycket skriverier om melodifestivalen igår och Randelids uppträdande som både fick ris och ros. Jag har aldrig varit interesserad av detta musikspektakel. Bor ju utomlands och då blir det ju bara det man läser i tidningarna. Men nu upptäckte jag att finalen faktiskt är precis när jag är hemma. Så då får vi väl slå till med en riktig mellokväll, eller vad säger du Magdalena? Bunkra upp med god mat, godis, chips och allt som hör till. Barnen kommer ju gilla det i alla fall:-).

2 Comments »

This entry was posted on måndag 20 februari 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “Ny vecka”

  1. Absolut! Vi fick ju skäll av en tårögd Elliot när vi inte tittat på första deltävlingen, han kunde ju inte hänga med i snacket på skolan..

    SvaraRadera
  2. Då blir ju Elliot glad när vi gör en melodifestivalkväll!

    SvaraRadera

Använder Blogger.