Nyfriserad och lite nytt i vårgarderoben

onsdag 29 februari 2012

När solen börjar skina in genom fönstren med full styrka så känns plötsligt allt så smutsigt och stökigt (ja för stökigt är det hemma hos oss just nu... väskorna ifrån skidhelgen är inte uppackade ännu, leksaker överallt och allmän oordning, något som jag inte gillar). Nu måste jag röja, rensa, städa och putsa fönster! Men först fick det bli lite uppfräschning för egen del med ett välbehövt frisörbesök (klippte bara topparna för har ju håret på utväxt igen) och sedan blev det lite vårnytt till garderoben igår när jag var i Zürich. Älskar mina nya byxor med lite häng, såå bekväma (får man väl ta på sig som 40+ eller..??). Erkänner att jag smygkikar på er andra bloggisar hur ni gör när ni tar outfitbilder... och har nog inte fått till det riktigt ännu... foto sig själv i spegeln eller be barnen ta korten blev det nedan, måste öva lite på detta för att bli riktigt nöjd:-).



Byxor Diesel och tröja Hunkydory (ja man hittar detta underbara svenska märke i Zürich!)

Add a comment »

This entry was posted on onsdag 29 februari 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.