Var är värmen?

torsdag 9 februari 2012

Kikar bara in en kort stund här, har lite fullt upp och måste hinna med en sväng till stallet också. Jag saknar värmen! Har haft iskyla i över en vecka nu och temperaturer på 15 minusgrader är ju en ytterst sällan här nere och nu dras vi med denna kyla i evigheter. Och ingen bättring i sikt.. Får väl vara glada att allt funkar hos oss i alla fall (vatten och värme). Träffade min före detta granne Claudia och i deras hus (där vi också bodde innan) hade värmepumpen lagt av. Den klarar inte mer än 8 minus under längre tid... (kallare än så brukar det ju inte bli här:-). 


Då får man väl ta till lite vårinspiration inomhus istället. Förra året var jag väldigt inne på rosa detaljer. Nu har jag svängt till blått i stället som jag gärna vill använda i inredningen. 


Så, dags att bylsa på sig en massa kläder och ut i iskylan!


Add a comment »

This entry was posted on torsdag 9 februari 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.