Busy day och ett säkert vårtecken

måndag 26 mars 2012

Halva dagen har gått och jag har inte hunnit att blogga.. Hade ett interessant (jobb) möte i morse som nog resulterar i ett spännande och något ovanligt uppdrag. Mer om det när allt är klart. Sedan har det blivit lite flängande hit och dit, skjutsa barn, släppa ut hästar, handla och allt som hör vardagen till. Till lunch blev det en jättesund sallad. Och allt var frid och fröjd tills katten släpade in en halvdöd fladdermus. Tål det mesta och tar upp halvdöda fåglar utan problem, men fladdermöss... neeej, kan inte med de hemska djuren. Den glodde på mig med hela munnen öppen så man såg alla små tänder. Igitt.... kan inte känna något medlidande där, som tur var hade jag hunnit äta färdigt innan i alla fall.


Precis innan såg jag att mitt körsbärsträd börjar blomma, lovely, nu är det verkligen vår!!


Dagens lunch, machesallad med avocado och ägg, lite olivolja, vit balsamico, lime, salt och peppar. Snabbt, enkelt och gott


 Mitt underbara körsbärsträd blommar nog imorgon

Add a comment »

This entry was posted on måndag 26 mars 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.