Dörrarna är vidöppna

fredag 16 mars 2012

Jag går här ut och in. Ligger lite i solen (måste nog akta mig nu, börja känna mig lätt rosa och jag som varit så duktig med solkrämen). Påtar i trädgården. Våra stora skjutdörrar står vidöppna, barnen leker ute och springer barfota. Jag dricker en cappucino och äter en god kaka. Ja vad vill man mer, en fredagseftermiddag precis i min smak.




Kök och matplats fotad från terassen. Älskar att kunna gå ut och in direkt ifrån köket. Vi har ett jättestort trädäck med två sittgrupper och en utesoffa och stora skjutfönster som man kan öppna upp upp helt mot terassen. Känns som att få ett helt nytt rum när våren kommer (ja bilderna blev inte särskilt stylade, ligger en hel del saker framme som egentligen inte ska vara där:-)





Add a comment »

This entry was posted on fredag 16 mars 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.