Hemma igen

fredag 9 mars 2012

Det är allt tur att jag inte bor här för då skulle jag ruinera mig i min favoritbutik 3magasin. Både inredning och kläder precis i min smak. Fast med två vilda barn som sprang omkring så var det ju inte riktigt så avslappnad shopping. Som tur är var mormor och morfar med och hjälpte med passningen. Hittade den underbara blusen från Rabens Saloner som jag faktiskt redan spanat in på nätet (och som jag ju inte kan beställa till Schweiz). Och ett par byxor med fina detaljer blev det också. Sedan var jag ju tvungen att festa till det med en semla (något jag inte heller hittar hemma), gott gott!! Och nu blir det familjekväll med god mat och mjukisbyxor.



Dagens inköp ute i snålblåsten 





Snygga detaljer på byxorna och syster min köpte en fin Odd Molly kofta


Tur att man inte kan äta dessa varje dag, men gott var det!

Add a comment »

This entry was posted on fredag 9 mars 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.