Längta lite till sommaren

tisdag 13 mars 2012

Ännu en solig dag ligger framför mig. Men tyvärr har jag inte tid att njuta av våren idag för jag har fullt upp. Ska till Zürich i eftermiddag på min utbildning. Och innan dess har jag en hel del att fixa så det blir att flänga runt lite. Men då får man väl längta till sommaren lite och drömma sig bort en liten stund.. tänk att ligga på stranden och låta sanden sila genom tårna. Lyssna på barnen som springer ut och in ur vattnet och tjuter och skrattar. Doften av kaffe och kardemummabullar ifrån bästa bageriet i Böda. Känslan av att inte ha några måsten. Sitta kvar på stranden tills solen går ner och njuta av en underbart god picnic och vattnet som glittrar och glimmar i solskenet. Ja det är sommar när den är som bäst och nu dröjer det inte så länge tills vi är där!


Byrum, Öland, picnic vid solnedgång, sommaren 2011


Add a comment »

This entry was posted on tisdag 13 mars 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.