Lite förändring

söndag 25 mars 2012

Det var en väldigt produktiv söndag idag (och en hel del drama därtill). Fick ett ryck och målade om en vägg i köket (istället för att ligga ute på loungen och njuta av solen) i mörkt grått och hängde upp ett nytt tidningsställ där jag ska ha ordning på alla papper, räkningar och annat smått och gott (det blev så himla stökigt på det vi hade innan). Blev väldigt nöjd med mitt arbete och ja, jag blir sådan ibland, att jag bara måste förändra något som jag funderat på ett tag och det meddetsamma. Är inte nöjd förrän det är färdigt (men blir väldigt otålig om det tar längre tid än jag tänkt mig). 


Före och efter (väggen var vit innan och tidningsstället hade jag tyvärr redan tömt när jag tog kortet).


Kvällen avslutades med en god middag, vitvinrisotto med lufttorkad skinka och karljohanssvamp och en sallad därtill (en stor favorit hemma hos oss). Nu är det soffläge som gäller, imorgon väntar ju en ny vecka.


Add a comment »

This entry was posted on söndag 25 mars 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.