Lite trögt idag

onsdag 21 mars 2012

Har inte riktigt inspiration att skriva idag... ja händer väl ibland.. För annars har vi ju en toppendag. Solen skiner och folk är ute och påtar i trädgårdarna. Jag hade också gärna tillbringat eftermiddagen i solen men Kaya hade simskola. Är inte riktigt min grej att sitta i en fuktvarm simmhall och titta på när barnen simmar... men Kaya tycker ju det är kul och det är ju huvudsaken. Så, nu måste jag fundera på vad jag ska laga till kvällen, måste nämligen åka en sväng till affären. Lutar åt en bit fisk och grönsaker därtill, sunt och gott. 


Hittade en underbar fölbild på min lille Cardinale på nätet, fotograf Anette Mattsson. Liten fuxkille och nu är han skimmel och blir ljusare för varje år (fyller förresten tre den lille killen på fredag:-).



Add a comment »

This entry was posted on onsdag 21 mars 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.