Mellokväll

lördag 10 mars 2012

Ikväll ska jag göra något som jag nog inte gjort på tjugo år. Titta på melodifestivalen. Jag är nog inte ensam om det i Svergie tror jag. Har ju egentligen ingen aning om vilka som sjunger (förutom Randelid då). Får väl se om det blir en upplevelse...


Idag har vi tittat på färg och braskamin till husrenoveringen på Öland. Ja det är en hel del beslut och mycket som ska inköpas innan vår lilla sommarstuga är färdig. Men fint kommer det att bli. Det blev lite hästfotografering också, även om vädret och omgivningarna var väldigt gråa och trista idag. Så, nu får vi njuta av kvällen med lite god mat och jag har ju givetvis frossat i godis och chips på Ica. Imorgon åker vi ju hem igen och då får jag övergå till normala matvanor :-).


Greta, min systers fina arabsto in action


Add a comment »

This entry was posted on lördag 10 mars 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.