Soffläge och lite inspiration

tisdag 20 mars 2012

Nu har jag hamnat på soffan som vanligt efter min dag i Zürich. Var en interessant eftermiddag och dagens föreläsare var en tjej som jag jobbat ihop med tidigare och det var kul att träffas igen. 


Måste ta mig till Ikea någon gång den närmaste tiden. Behöver en del smågrejor och på Ikeas livstilsblogg hittade jag precis en bild på porslinet Forsla och blev förälskad (kommer att finnas i blått också). Färglatt porslin passar till sommaren tycker jag och tänk att servera grillat på en rosa tallrik eller färska bär och glass i den fina skålen.


Bild ifrån http://livethemma.ikea.se

Add a comment »

This entry was posted on tisdag 20 mars 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.