Upp i ottan

onsdag 14 mars 2012

Har inte hunnit vara inne här ... igår när jag kom hem så däckade jag på soffan. Toksomnade även på tåget till Zürich och vaknade en minut innan jag skulle stiga av. Är väldigt bra på att sova på tåg.


Imorse steg jag upp i ottan och skickade iväg Levin till skolan. Klockan åtta skulle veterinären komma och vaccinera hästarna. Men ingen veterinär kom.. typiskt! Hon hade skrivit in det på fel datum.. så nu kommer i kväll i stället. Eftersom jag var så tidigt i stallet så fick det bli en lång promenad i solskenet istället. Underbar utsikt över snöalperna och varmt i luften. Här är bytet mellan vinter och vår ofta väldigt extremt, pang bom och det är varmt och man behöver knappt ha jacka på sig. 


Blev en väldigt sund lunch idag, kallskuren kycklingfilet med avocado, lime och tomater. Bikinisäsongen är ju snart här!! 


Dagens lunch



1 Comment »

This entry was posted on onsdag 14 mars 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “Upp i ottan”

  1. Tack söta du! vad glad jag blir..då hoppas jag att du hittar mer att inspireras av senare i veckan! :)

    Ja du, det där med bikinisäsongen, får kanske stå i vassen i år..så mkt smo jag bakat och ätit. Men men..jag har ännu några månader på mig! Hoppas du har en härlig vecka! :)

    SvaraRadera

Använder Blogger.