Äppelfamiljen

söndag 22 april 2012

Nu är vi hemma i Schweiz igen! Ja det är en ganska så lång resa vi har till vår sommarstuga, men det är det värt. Och det finns ju en hel del medel idag att få barnen att sitta stilla när man reser och därför tyckte jag att det passade att kalla oss för äppelfamiljen, eller rättare sagt applefamiljen. Ja det är ju bara att kolla i våra väskor.. ipad, ipod, iphone, ibook... ja den firman har ju lyckats med sin marknadsföring i vår familj i alla fall.


Kaya sitter stilla och snällt på tåget med min ipad och Levin är med på ett hörn med sin ipod


Sverige och Öland är ju också hemma för oss så kan ju inte säga borta bra men hemma bäst.. men det är ju alltid skönt att komma hem till sitt eget hus. Och jag får alltid inspiration att förändra hemma när jag har varit i väg, så tror barnrummen och terassen ska få sig en uppfriskning den närmaste tiden. Behöver röja hos barnen och måla om fondväggarna (byta färg). Levin ska få ett nytt skrivbord och lite mer ordning skulle inte skada. Och terassen skulle behöva lite nya växter (då alla mina bambusar som kolade vippen i vintras fortfarande ser väldigt trista ut.. hoppas fortfarande på att de ska börja växa). Något som jag älskar när jag kommer hem är att ta ett långt och varmt bad, finns inget bättre! Då blir man så skönt såsig och varm och vill helst bara krypa upp i soffan med en filt och ha det skönt. Och det är precis där jag ligger nu i skrivande stund:-).

Add a comment »

This entry was posted on söndag 22 april 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.