Bloggfunderingar

tisdag 24 april 2012

Tisdagar följer ju alltid samma schema just nu. Tåg till Zürich, sitta i skolbänken, tåg hem igen och däcka på soffan. Inga större avvikelser idag heller, förutom att vi var bjudna på aperetif efter kursen och jag på hemvägen tyckte att nu får det allt bli något gott att äta på tåget och en sushi inhandlades. 


 Med sushi och en ny tidning kan tågresan ju bara bli bra



Har nu faktiskt bloggat i snart fyra månader och tycker det är jättekul! Men har en hel del funderingar runt bloggen, vill ändra lite på designen och sätta upp mål över vad jag verkligen vill nå med mitt bloggande. Är ju lätt att bara bli en i mängden respektive bloggdjungeln och gäller ju att hitta sin egen bloggpersonlighet. Sedan vill jag börja jobba med Lightroom också för att kunna redigera mina bilder bättre. Ja gäller bara att sätta av lite tid till allt detta! Men får bli en annan dag, nu är det sängen nästa:-).

Add a comment »

This entry was posted on tisdag 24 april 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.