En trött nattuggla

tisdag 24 april 2012

Det blev inte sängen nästa i går utan jag fick ett kreativt infall och började öva på att ändra på bloggdesignen. Och det kan ju ta hur lång tid som helst... men jag är sådan, blir ibland överaktiv sent på kvällen och kan hålla på hur länge som helst. Så det blev inte riktigt så mycket sömn som jag tänkt mig. Men när solen skiner på morgonen spelar det ju inte så stor roll längre. Har en hel del planerat idag, först ska jag och Levin åka till lillkillen Cardinale och se vad han gjort för framsteg hos Eva som rider in honom. Därefter ska vi till Bowlinghallen. Barnen fick båda bestämma vad de vill göra idag. Levin ville bowla och Kaya ville åka och bada. Så Remo och Kaya ska till Basel till ett stort vattenland. Undrar om jag hinner börja med min terasspimpning också? Dagen ska avslutas med en middag tillsammans med Sandra på restaurangen Büner. Remo har jobbat som konsult för Büner de senaste månaderna, då det har skett ett ägarbyte och mycket behövdes förändras. Jag har också varit med på ett litet hörn (konzeptarbete). Så ska bli spännande att se hur de har blivit. 


Katt skulle man vara, då kan man vräka sig på soffan och sova sådär avslappnat som bara katter kan

Add a comment »

This entry was posted on tisdag 24 april 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.