Finns det något som heter lagom?

lördag 28 april 2012

Inte när det gäller vädret i detta lilla land i alla fall. I måndags var det sisådär sju grader. Och idag när jag kör till stallet vid halvfyra tiden så stannar termometern vid 29.5 grader!! Jag älskar visserligen varmt sommarväder över allt, men från iskallt till sommarhetta utan något mitt i mellan tar ju nästan musten ur en. Hästarna svettades också därefter, fastän vi bara gjorde en kortare runda. Och jag känner mig sådär riktigt trött och dåsig som man gör efter en högsommardag. Så nu tänder vi grillen igen och njuter av denna medelhavsvärme. Vem vet, kanske det är sju grader nästa helg igen?


Dukat och klart för en bit kött, tomat & mozarella sallad och pommes




Add a comment »

This entry was posted on lördag 28 april 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.