Lite påskstämning

torsdag 5 april 2012

Nu har jag städat huset, handlat och gjort lite påskfint. Ni som läser min blogg vet ju att jag pyntade lite redan för en månad sedan och nu blev det bara några chokladägg och barnens påskpynt som kom fram. Mer blir det inte, är inte så mycket för att pynta vid påsk. Men visst är det skönt att ha en långhelg framför sig med god mat och familjemys. Nu ska jag laga en god pasta till mig och barnen med svamp, cherrytomater och färsk basilika. Mannen min har strategimöte med en kund så han får vara utan (ja antar att de också äter något gott:-).


Levin kom hem med en underbart fin höna idag som han gjort i slöjden







1 Comment »

This entry was posted on torsdag 5 april 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “Lite påskstämning”

  1. Jättefin höna Levin gjort. Här i Alvara har vi också pyntat lite. mor

    SvaraRadera

Använder Blogger.