Nu blir det terassen nästa

måndag 23 april 2012

Efter allt arbete på Ölandshuset förra veckan så är jag riktigt full av energi att fortsätta i den andan. Och nu är mitt nästa offer vår stora altan. Känner att det behövs lite mer grönt nu när våren tydligen ska komma på riktig. Prognosen lovar 24 grader på fredag, helt i min smak:-). Så det kanske blir en tur till en trädgårdsmästare idag. Tyvärr har min favoritaffär som låg fem minuter här i från och som hade ALLT i växtväg stängt. Så får väl hitta ett annat bra alternativ. Känner att det blir dags att ta fram grillen i helgen igen och att lite sol i ansiktet skulle sitta bra efter allt regn de senaste veckorna (ja här öppnar "Schwimmbad" i maj och så som jag känner mina barn vill de åka dit meddetsamma och bada. Det blir ju en vitchock om jag ska klä mig i bikini nu... 


Rosorna växer så det knakar just nu


Add a comment »

This entry was posted on måndag 23 april 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.