Nu har vardagen oss igen

måndag 30 april 2012

Oj, hann inte alls med idag... vardagen har kommit ikapp oss igen och slut på långa sovmorgnar och slappisdagar. Men då vi snart har maj månad så dröjer det ju inte så länge tills nästa långa lov denna gång:-). Och sommarlovet ser vi fram emot för då ska vi ju flytta in i vårt Ölandshus om allt går enligt planerna. Lääängtar! Nu är jag hemma igen efter att ha varit  hos dentalhygienisten och fått fina tänder igen. Älskar att gå dit för tänderna ser ut som nya därefter:-). Barnen är ute och leker vattenkrig och värmen är kvar (fast nu håller den sig runt tjugo grader, det är helt ok det också). Jag måste ta itu med planeringen inför kommande dop (ja Kaya ska döpas) för det närmar sig med stormsteg och jag har inte ens skickat ut inbjudan ännu. Har bestämt mig för att vi ska göra festen hemma istället för på en restaurang. Gillar ju att ha fester hemma och fixa och dona med dukning, dekoration och mat. Och ber till vädergudarna att det är strålande solsken den 27 maj för vi är nästan tjugo personer och vill så väldigt gärna duka ute i trädgården!


 Nu ska jag ta mig en joggingrunda innan det blir kvällsmat här hemma. Hurtigt värre!!


Har inte ens fotograferat idag så bjuder på en bild på mitt nya fina leende;-)

1 Comment »

This entry was posted on måndag 30 april 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “Nu har vardagen oss igen”

  1. Vilken mysig och vacker blogg! Det var roligt att hitta hit, så härliga bilder!

    SvaraRadera

Använder Blogger.