Tänk att få bo i ett slott

söndag 29 april 2012

Här har vi en soft söndagsmorgon. Jag och Kaya sov till halvtio, såååå skönt! Nu slappar vi och funderar på vad vi ska hitta på med dagen. Men barnen vill bara vara hemma så någon stor utflykt blir det nog inte. I morgon är det ju vardag, skola och tidiga morgnar som gäller igen. 


Sitter och drömmer mig bort på Hemnet och hittade dessa två underbara små slott i Skåne... bara priset stämmer inte riktigt med mina föreställningar, men resten skulle jag ta meddetsamma utan att tveka:-).


Tullesboslott, här har jag åkt förbi flera gånger och det är otroligt vackert

Här kommer min nya favorit, Kastberga slott i västra Skåne. Vilken underbar byggnad
Poolhuset skulle jag inte heller tacka nej till
Stallet och kontoret med ridbana utanför. Här skulle jag ha min arabhästuppfödning:-)
Ja man får väl drömma sig bort ibland:-)



Add a comment »

This entry was posted on söndag 29 april 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.