Dopyra

måndag 21 maj 2012

Ja då var det måndag igen. Mannen min har redan landat i Cannes och jag hoppas att jag kan berätta lite senare vem han har fotograferat (om allt går som planerat, man vet ju aldrig när det handlar om hollywoodstjärnor...).


Denna vecka är det ett dop som står på programmet. Och ja då menar jag ju inte prinsessan Estelle utan vår egen lilla prinsessa Kaya! Vårt dop blir nog en något mindre och okomplicerad tillställning jämfört med den svenska prinsessans:-). Grillparty i trädgården är planerat och har en del att fixa tills dess. Men nu måste jag först röja lite här hemma för på onsdag invaderas vårt hus av ett filmteam som ska göra en reklamfilm för en Swisscom produkt (har jag skrivit om tidigare).


Här några äldre bilder på vår vilda dopprinsessa (hon skulle nog inte passa på ett kungligt dop, skulle ha lite svårt för att hålla sig till protokollet:-)




Add a comment »

This entry was posted on måndag 21 maj 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.