Frukostcravings

fredag 4 maj 2012

Vi har fått ännu en solig dag, jag tackar:-). Och fredag också, inte så dumt det heller. Har precis ätit min frukost. Jag älskar frukost och är en riktig vanemänniska när det gäller detta mål mat. En cappucino, grovt bröd och en god camembert eller brieost därtill (med god menar jag att den ska vara mogen och ha mycket smak). Jag är en stor ostälskare och skulle nog kunna leva på ost:-). 


Har inget speciellt på schemat idag så tar dagen som den kommer. Nu blir det lite fredagsstädning, handla och en joggingtur (om jag hinner med allt detta innan barnen kommer ifrån skolan, får vi väl se). Gräset behövs klippas ser jag när jag tittar ut genom fönstret. Ja långtråkigt blir det inte och om det blir lite tid över så kan man ju lägga sig i solen och bara slappa och äntligen få lite färg inför kommande baddagar. 


Dagens frukoststund


Add a comment »

This entry was posted on fredag 4 maj 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.