Jag vill åka till Öland!

torsdag 17 maj 2012

Det händer så otroligt mycket på vårt Ölandshus just nu, kök byggs, golv läggs och badrummet blir nytt.. och jag är inte där!!!! Kan inte ens åka och titta hur det ser ut och hjälpa till för att jag bor cirka 150 mil bort! Skulle inget hellre än att sätta mig i bilen och ta en sväng dit över helgen men mitt sunda förnuft säger mig att det är för långt (kollade till och med flyg igår men var svindyrt, typ 5000 en väg till Köpenhamn... ja och är ju en lång resa bara för en helg också). Så får vänta till slutet av juni... men tålamod är inte min starka sida och jag vill åka nu!!


Ja får väl njuta av solen här istället, som ju faktiskt kom tillbaka till alplandet. En härlig ridtur på Cardinale blev det i förmiddags också. Och nu vankas det snart spagetti bolognese (fast grilla hade inte varit så dumt det heller....). Fick förresten en bild av min man fotografen idag. Fick stå provmodell för ett (ganska så långt) tag sedan innan den riktiga modellen kom (som var typ tjugo år yngre än jag och hade gått på catwalken för designers som Karl Lagerfeld och fotat stora kampanjer). Tar alltid lite tid innan bilderna på frun är färdiga, inte lika viktigt;-). 



2 Comments »

This entry was posted on torsdag 17 maj 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “Jag vill åka till Öland!”

  1. Förstår att det är frustrerande!!
    Vad är det som gör den fina bakgrunden på fotot? Gillar särskilt den svartvita bilden. Dina ögon är fantastiska!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack:-). Det är en tillknycklad silverfolie i bakgrunden.

      Radera

Använder Blogger.