Lazy friday

fredag 4 maj 2012

Riktigt lugn och skön fredag idag! Fast har gjort en hel del faktiskt, städat, möblerat om på Levins rum (my god vad mycket skräp och damm det fanns under den sängen...), klippt gräset, rensat ogräs och handlat. Och jag funderar fortfarande på möbler... har nog klickat igenom allt på blocket, Ikea, Ilva, Mio... har ett skåp som är favorit men har inte bestämt mig ännu (ska visa mina funderingar lite senare). Ja och en fika blev det också, måste ju äta lite kalorier som jag kan göra av med när jag ska ut och springa, annars lönar det sig ju inte:-). Skönt med lata dagar ibland!


Citronträdet trivs och luktar ljuvligt
 Syrenen blommar i trädgården
 Älskar morotskaka! Får väl lägga på en extra runda på joggingturen...:-)

Add a comment »

This entry was posted on fredag 4 maj 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.