Lyckorus

onsdag 2 maj 2012

Idag har jag ridit på min unghäst för första gången! Vilken känsla, nu har jag haft denna vackra lilla häst i snart två år och pysslat med honom, gått på promenader, lasttränat och allt som hör till en unghästutbildning. Och nu kan jag rida på honom, wow! Lite ovant var det givetvis eftersom en unghäst inte fungerar riktigt som en inriden häst. Men bäst av allt, jag känner mig trygg med honom! Och jag känner mig trygg med Eva som rider in honom! Hon delar min inställning när det gäller hästar och ridning och det är väldigt viktigt!


Ja nu får vi besök av min svåger, fransmannen som bor i Sverige. Då han precis fyllt fyrtio ska jag bjuda på middag. Det blir vild grön italiensk sparris till förätt och lammracks med karljohanssvamprisotto och en god rödvinsås därtill. 


Älskar blommor i rosa toner så de får pryda bordet idag

1 Comment »

This entry was posted on onsdag 2 maj 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “Lyckorus”

Använder Blogger.