Oplanerad sovmorgon

fredag 11 maj 2012

Finns det något bättre än att sova ut på morgen? Jag älskar det! Och idag fick vi (jag och Kaya) en oplanerad (och välbehövlig) sovmorgon då Kaya får stanna hemma ifrån Kindergarten. Hon hade ju feber igår och var allmänt slö och nu sover hon fortfarande (klockan är snart halv tio). Och jag ska äta frukost i lugn och ro och sedan ta mig an städningen av huset. Så jag kan njuta av detta underbara högsommarväder i eftermiddag (ska bli ännu varmare idag..). Funderade ett tag på att åka och bada men kom på att det går ju inte med Kayas inlindade finger. Men terassen duger mycket bra den också.


Lite mer dopkläder.. har beställt denna klänning till mig själv. Hoppas den sitter fint och tänker mig en rosa bolero och sandaler till. Lite hippiechic sådär. Lite solbränna därtill skulle också sitta fint så får nog arbeta lite på det. 



Add a comment »

This entry was posted on fredag 11 maj 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.