Sen kväll

måndag 7 maj 2012

Blev en lång måndag idag känns det som. Nu är klockan snart midnatt och jag sitter här och klipper och klistrar. Då det snart vankas dop var det är det ju på tiden att jag får iväg inbjudan. Och tar tag i planeringen då det blir lite att fixa. Vi ska fira hemma och jag som älskar att pynta och festfixa har redan en massa ideer. Ett långbord ute på terassen med massor av fina ängsblommor och dekoration med fjärilar och små fåglar. Strålande fint väder och blå himmel vill jag ha också. Enkelt och inga större krusiduller. God mat och god dryck och glada och nöjda gäster. Och en glad liten Kaya i en söt sommarklänning. Tur att jag börjat med inbjudan i alla fall.




Add a comment »

This entry was posted on måndag 7 maj 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.