Walk in Closet avklarad

tisdag 1 maj 2012

Börjar inse att jag kommer inte hinna med allt jag tänkt mig idag. Men första målet är avklarat, vår lilla walk in closet är rensad! Fem kassar (!!) kläder har åkt ut (var det någon som sade att jag inte ska shoppa så mycket??). Nu hänger kläderna luftigt igen och är sorterade efter färg. Vintersakerna har jag tagit bort och det ser så rent och fint ut. Då känner man sig lite nöjd i alla fall. Badrummet har också fått sig en makeover, har rensat i alla skåpen och nu blir man riktigt glad när man öppnar och ska titta in. Nu måste jag snart hoppa in i duschen och ta en sväng till affären för sedan väntar ett samtal med Levins lärare, hämta barn och fotbollsträning. En joggingtrunda har jag tänkt hinna med också....


Mannen min har snott mitt objektiv (ja eller egentligen är det hans) eftersom han har fotoshooting idag. Och han har satt ett annat på min kamera och jag får inte alls till det med inställningarna... men en bild blev det iallafall. 

Add a comment »

This entry was posted on tisdag 1 maj 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.