En regntung morgon

tisdag 19 juni 2012

Nu har vi fått svalka efter lite åska och regn i natt och känns inte lika klibbigt längre. Och jag slipper att vattna i trädgården, bra med nattliga regn! Det blir inte mycket gjort denna morgon då jag ska till ögonläkaren med Kaya klockan elva och i eftermiddag är barnen lediga som alltid på onsdagar här. Om den utlovade solen kommer tillbaka så blir det nog en sväng till badet. 


Idag om en vecka så sätter vi oss på tåget till Köpenhamn så nu kan nedräkningen verkligen börja:-). Och packningen, undrar i mitt stilla sinne hur jag och Kaya ska kunna bära allt själva, minst två resväskor, dator, kaffemaskin. Ja katten som jag hade tänkt ta med mig får i alla fall stanna hemma, har insett att en kattbur blir för mycket att ha i bagaget...


En gårdagens med min nya look :-)

Add a comment »

This entry was posted on tisdag 19 juni 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.