Frisyrtankar och dopsmycken

måndag 4 juni 2012

Tidig morgon idag och tunga grå moln blandat med sol ute. Idag har jag ett frisörbesök på agendan. Fick ett infall förra veckan och tänkte att nu måste jag klippa av håret som jag har haft på utväxt ett tag. En lång page skulle nog sitta snyggt . Men har ångrat mig och det blir nog bara topparna som klipps. Låter jag det inte växa ut nu så blir det nog aldrig igen. Har alltid varit en långhårig tjej och har aldrig haft kortare hår än en page. Ja får väl se om jag hinner ändra mig igen på vägen in till stan...


Kaya fick två fina smycken till sitt dop. Ett pandora armband från oss och ett silversmycke med en nyckelpiga av mormor och morfar. Hon fick köpa till en berlock till igår för pengar hon fick av farfar och det blev en med blå nyckelpigor. Av oss fick hon rosa hjärtan och en skyddsängel. 


Add a comment »

This entry was posted on måndag 4 juni 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.