En dag på stranden

tisdag 17 juli 2012

Idag blev min första dag på stranden och hade nästan glömt bort hur härligt och avkopplande det är! Bara sitta där i solen och inte göra någonting. Äta en räksallad ifrån kaffestugan och bläddra lite i en bok. Barnen lekte säkert i två och en halv timme och sprang ut och in i vattnet (som var för kallt för min del). Och när jag kom hem så var hela panelen uppsatt i taket på terassen och vi fick plötsligt en massa plats eftersom den stora brädhögen (panelen) är borta och fint blev det. Nu hoppas jag på fler sådana här soliga dagar!



3 Comments »

This entry was posted on tisdag 17 juli 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

3 Responses to “En dag på stranden”

  1. Vad härligt att du fick en stranddag! Håller också tummarna för fler sådana, har varit för få än så länge i mitt tycke...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Gud så härligt med en dag på stranden!
    Ha det gott!
    Kram helena

    SvaraRadera
  3. Mysigt, längtar efter stranddagar...kramis Diana

    SvaraRadera

Använder Blogger.