Fullt upp

måndag 2 juli 2012

Hinner inte riktigt med allt just nu.. för idag om en vecka är det ju inflyttning i vårt lilla hus och har massor att göra innan dess. Idag var två snickare, en elektriker, en rörmokare och jag och min pappa sysselsatta i huset. Och vi är på god väg, men hinner inte mer än att jobba, äta, sova... men får ju njuta desto mer när det är färdigt:-). Barnen (Kaya och kusinerna) håller mormor sysselsatt och som tur är var det fint väder idag och de fick åka till stranden (dit har jag inte kommit ännu). Nu väntar sängen så jag orkar stiga upp (någorlunda) tidigt:-).


Blev bara en ynka iphone bild idag på det nya handfatet, fint blir det tycker jag

2 Comments »

This entry was posted on måndag 2 juli 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “Fullt upp”

  1. Det passar verkligen in där, smakfullt.

    Kram Martin

    SvaraRadera
  2. Hmm, det händer inte mycket här....

    SvaraRadera

Använder Blogger.