Sista veckan

måndag 30 juli 2012

Det är ju måndag idag (håller inte riktigt reda på dagarna på semestern:-) och idag om en vecka så bär det av hemåt igen. Är nu inne på min femte vecka här på Öland och har fortfarande inte tröttnat. Känns ju mer som hemma nu när vi har vår egen lilla stuga att bo i och jag älskar att kunna vara här så länge på sommaren. Men visst, ska bli skönt att komma hem också. Fördelen med att bo i Schweiz är ju att vi har sommar ett bra tag till och ska bli skönt att njuta av värmen hemma också. Och är så pepp på att fixa, dona och förändra. Blir alltid så när jag varit borta längre. Vill måla om barnrummen, röja och göra dem fina. Funderar på nya stolar till matbordet också (men det gör jag ju typ jämt men kan aldrig bestämma mig). 


Det var kul att få långväga besök ända ifrån London idag (ja de är ju precis som vi här på semester). Nu har jag träffat tre stycken av mina barndomsvänner på en vecka, inte dåligt. 


En dagens med mitt reafynd som jag klickade hem på nätet, en OM klänning
 Dukat för brunch i det gröna
 Kul att träffas med alla barn 

Add a comment »

This entry was posted on måndag 30 juli 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.