Beslutsångest i sommarhettan

lördag 18 augusti 2012

Vaknar till ännu en strålande morgon. Tydligen ska sommarhettan hålla i en hel vecka. Som tur är kyler det ner ganska så bra på nätterna, så nattsömnen blir inte helt olidlig. För det finns inget värre än att svettig ligga och vrida sig i sängen i ett varmt och kvavt rum. Ja och nu sitter jag här vid frukostbordet och vet inte riktigt vad vi ska göra med denna strålande dag  (mannen ska iväg och åka gummibåt på floden). Det finns en hel del att välja på... barnen vill helst vara hemma och leka (vill inte jag), vi har riksutställning av arabhästar i Bern denna helgen (vill jag gärna gå men är nog väldigt varmt). Och sista förslaget är att åka och bada. Och nu kan jag inte bestämma mig.... Ja inga värdsliga problem som tur är. Får väl ta och klippa gräsmattan och fundera lite till. Kvällen är planerad i alla fall. Får besök av min vän Sandra och hennes barn och vi ska grilla prata strunt.

I brist på annat blev det en bild på mina fina rosor i trädgården

Add a comment »

This entry was posted on lördag 18 augusti 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.