Hot, hot, hot...

söndag 19 augusti 2012

Det blev inte mycket tid framför datorn denna helg... alldeles för varmt, hjärncellerna går på halvfart känns det som. Statens meteorologiska institut har till och med kommit ut med en varning för extremt varmt väder. Så nu är det faktiskt lite för varmt även för min smak, för när det är trettiofem grader flera dagar i sträck blir ju inte ens nätterna svala längre.. Igår blev det varken bad eller hästutställning utan trädgårdsfix (jag var högröd i ansiktet av värmen och jobbandet:-). Därefter grillkväll med Sandra och hennes och barn. Ställde upp den uppblåsbara poolen i trädgården för lite svalka och det gillade barnen. Och idag har jag legat vid floden och doppat fötterna i det svala vattnet. Här gör vi vad vi kan för att få svalka för tillfället:-).

Fixade och ändrade lite vid vår utesoffa igår och köpte två nya bambus. Men försökte förgäves få ut de gamla ur de fina krukorna.. helt omöligt!
 Vattenlek, hela trädgården är full av killar som sprutar vatten och tjuter..

3 Comments »

This entry was posted on söndag 19 augusti 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

3 Responses to “Hot, hot, hot... ”

  1. Jag är superavis ska du veta, vill också ha så varmt och skönt! Gud vad fint det ser ut hos er!
    Kramen Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo visst är det underbart med dessa sommardagar, men nästan lite för varmt:-). Kram Sarah

      Radera
  2. Låter härligt tycker jag men det enda man vill göra är bada :) kram Diana

    SvaraRadera

Använder Blogger.