Sista dagen

lördag 4 augusti 2012

Nu har den sista dagen på min fem veckors långsemester kommit (ja de första tio dagarna var det ju mest jobb på huset, men sedan har vi njutit av att vara lediga) .. solen skiner och luften är ljummen och då tänker jag att lite längre hade jag gärna stannat kvar. Detta rofyllda lugn, ljumma vindar och doften av solvarma tallar. Inga måsten mer än att bara vara. Så nu njuter vi av denna sista dag med vetskapen om att vi kommer att återvända snart igen (för barnen har tre veckors höstlov). För nu har vi ju vårt eget lilla hus här i Sverige och då blir det lite som att komma hem. Men visst är det ju lite kul att få komma hem också, för då får jag ju äntligen pussa på min lille häst igen!


Några bilder ifrån vår kräftkväll igår, var evigheter sedan jag åt kräftor. 





3 Comments »

This entry was posted on lördag 4 augusti 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

3 Responses to “Sista dagen”

  1. så gott och så mysigt ......ännu en svensk sommarkväll när de är som bäst..*ler

    Kram

    Pernilla på Piazzan

    SvaraRadera
  2. Oh vad gott det såg ut! Vad härligt att komma hen med vetskapen om att man snart kommer åter!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt! Önskar er en bra hemresa och det var jättekul att ses. Vi njuter nu av vår sista vecka här. Kram Victoria

    SvaraRadera

Använder Blogger.