En sömnig torsdag

torsdag 13 september 2012

Vet inte om det är vädret (som är ganska så grått) eller bristen på sömn, men den här dagen känns lite grå och långsam. Vissa dagar är ju bara sådana. Mina möbler till källaren har kommit och jag har en bild framför mig hur det kommer att se ut.. men det som tar mest emot är att bli av med de gamla möblerna. Det är ju inte bara att ta dem under armen precis... sedan ska två väggar målas, bokhyllorna rensas innan jag kan börja packa upp. Men jo blir nog fint till slut. 

Det blev en sväng till stallet också och denna gång lyckades jag få med mig kameran med minneskortet i för att ta några bilder på min fina plutt. Fast efter fotograferandet så upptäckte jag att han var svullen på ett ben.. (aldrig ett bra tecken på en häst..) men då han är ohalt och inte har några skråmor eller sår så är det nog inget allvarligt. Ska upp ikväll och kolla en gång till och kyla lite. Annars händer här inte så mycket denna torsdag. Men jag saknar mitt goda fika som jag inte får äta just nu (ja får väl skylla mig själv:-).  






Add a comment »

This entry was posted on torsdag 13 september 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.