Framme

söndag 23 september 2012

Det blev lite tyst här inne då vi varit på resande fot. Men nu är vi på Öland och regnovädret har dragit över och solen har tittat fram. Huset är så fint och vi eldar i kaminen för att få upp värmen. Tar det lugnt denna söndag, promenarar, flyger drake, fikar och äter räkmacka ifrån kaffestugan. Och ikväll vankas det ostfondue (som jag tagit med mig ifrån ostlandet). Mysigt i höstmörkret:-).

Lite blandat ifrån vår söndag (har skaffat en ny kortläsare så nu kan jag ladda ner bilder igen:-)

Bästa investeringen för kalla höstdagar

 Mötte häst och vagn på promenaden och Kaya fotograferade


7 Comments »

This entry was posted on söndag 23 september 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

7 Responses to “Framme”

  1. Åhh jag längtar nuu. Vi åker på torsdag! Vilka härliga bilder du visar. kram Victoria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då hoppas vi på varmt och fint väder till helgen och skördefesten:-). Kram Sarah

      Radera
  2. Välkomna till sverige! Hoppas ni får en bra tid här och att det inte regnar för mycket på er!
    Kram Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack:-), ja hoppas verkligen på lite fint höstväder:-)

      Radera
  3. Öland, åh vad härligt, underbara bilder stor kram Diana

    SvaraRadera
  4. Ursäkta min okunskap men vad menar du med ny kortläsare???
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så jag kan ladda ner bilderna ifrån kamerans minneskort:-). Kram Sarah

      Radera

Använder Blogger.